Home

Någon som handlat på trendrum

3 758 människor har redan lämnat ett omdöme om Trendrum.se. Läs om deras upplevelser och dela din egen Dock så känns Ecster som ett oseriöst alternativ, de skickade hem kort kopplat till mig utan jag bett om det eller så var det gömt någonstans. Slöseri med plast och papper. Innan jag hade beställt så hade jag frågat om varan fanns i lager på riktigt och fick ganska snabbt svar på det. Så det är bra, tyvärr är det många möbelbutiker med hittepålager så man får passa sig 3 716 människor har redan lämnat ett omdöme om Trendrum.se. Läs om deras upplevelser och dela din egen! | Läs 3 561-3 580 av 3 716 omdöme Handla INTE på Trendrum. De har verkligen skött allt fel med min order. Jag beställde fyra matstolar och då det var en bugg i deras system så gick det in som två ordrar vilket inte uppmärksammades förrän 6 månader efter då även fyra extra stolar levererades plus en faktura med förseningsavgift

Över 100 000 nöjda kunder · Enormt sortiment · Superlåga prise

Trendrum är betalningsansvariga ifall varan skadas eller kommer bort på väg till dig. Kommer varan bort eller blir skadad när du returnerar varan så är det du som är betalningsskyldig. I fall när du som kund anser att leverans dröjer på sådant sätt att du ej längre önskar leverans av beställning, är det ditt ansvar att beställningen avbeställes i enlighet med dessa köpevillkor Trendrum.se. 9,8 tn gillar. Köp möbler och inredning av hög kvalitet till låga priser hos Trendrum.se. Vi har möbler för hela hemmet och uteplatsen Håller du med om Trendrum.ses 4-stjärniga betyg? Kolla in vad 3 556 människor har skrivit, och dela din egen upplevelse. | Läs 3 001-3 020 av 3 556 omdöme Kunder som är under 18 år måste ha målsmans tillstånd för att handla på Trendrum.se. Beställning som görs i annan persons namn utan dennes medgivande, eller på annat sätt som medför att Trendrum lider ekonomisk skada, polisanmäls. Trendrum reserverar sig för eventuella prisändringar, felaktiga priser, tryckfel och slutförsäljning

Jag rekommenderar alla som är med om samma sak att vända er till er bank och reklamera kortköpet, så kan vi i alla fall får tillbaka våra pengar ifall det som håller på att hända skulle visa sig vara att företaget närmar sig konkurs. Räkna inte med att få någon hjälp av trendrum, vänd er istället till er bank och ARN Trendrum.se - Kundservice - möbler, inredning, soffor, fåtöljer, matbordFåtöljer Soffor Bord Stolar Sovrumsmöbler Hyllor Hallmöbler Bänkar & förvaring Utemöbler Inredning & dekoration Lampor Matgrupper Mattor Kontorsmöbler Barnmöbler Restaurangmöbler Fyndhörna Rum Köksartikla Trendrum.se - Prenumerera - möbler, inredning, soffor, fåtöljer, matbordFåtöljer Soffor Bord Stolar Sovrumsmöbler Hyllor Hallmöbler Bänkar & förvaring Utemöbler Inredning & dekoration Lampor Matgrupper Mattor Kontorsmöbler Barnmöbler Restaurangmöbler Fyndhörna Rum Köksartikla

Alltid låga priser - Köp nu

Vi på Trendrum försöker alltid hålla lägsta möjliga pris på samtliga av våra produkter. Om du upplever att vi inte har marknadens bästa erbjudande gällande någon produkt eller någon möbelkategori ber vi dig kontakta oss på info@trendrum.se så ska vi göra vårt bästa för att korrigera det. Vi erbjuder inga rabattkoder som du kan använda i kassan, men om du.. Trendrum är ett företag som startades 2010 med syftet att sälja prisvärda möbler och inredningsdetaljer på nätet. Ägarna bakom Trendrum, Trendrum AB, är etablerat på möbelmarknaden sedan 2010, så erfarenhet av branschen fanns alltså redan från start Hej, Handla inte via Trendrum! Jag beställde 2 fåtöljer med leveranstid 6-10 vardagar. Efter mer än en månad har jag fortfarande inte fått något som helst besked om när de kommer. Jag har haft kontakt med en person (W) som skriver totalt innehållslösa mail utan någon information om när mina varor ska komma

Omdömen om Trendrum

1. Trendrum.se. 9,7 tn gillar. Köp möbler och inredning av hög kvalitet till låga priser hos Trendrum.se. Vi har möbler för hela hemmet och uteplatsen
  2. Handla INGENTING från dessa skojare!!! Ångrar mig bittert att jag inte läste omdömen om dom på flera sidor. Till och med på deras Facebooksida på inlägg är det flertalet kunder som är i samma situation som jag och tycker likadant. Kundtjänsten är under all kritik! Så lyd ett gott råd.. handla hos någon seriös möbelaffär istället
  3. Beställa kläder på faktura utan Klarna. När det kommer till att köpa och beställa kläder på faktura utan Klarna så finns det som tur är många alternativ utav butiker för dig att välja på oavsett om du är ute efter herr kläder utan Klarna, skor, eller några andra klädsorter så har nätbutiker som exempelvis Boozt ett rejält utbud att välja bland

Besök gärna vår systerbutik Trendrum! Trendrum är den stora möbelbutiken på nätet med den personliga servicen. Trendrum har möbler som passar till såväl det traditionella som det moderna hemmet. Sortimentet fylls ständigt på med spännande nyheter. Vi har fri frakt i hela landet vid beställning över 999 kr. Möbelbutiken med de många möjligheterna Trendrum.. Någon som handlar på Aimchic Fre 5 jun 09:07 Läst 0 gånger Totalt 3 svar. Brutta­888. Visa endast Fre 5 jun 09:07 Nej, har inte handlat där. Kolla på Konsumentverkets sida om recensioner.. Tyvärr hittar jag sällan det jag vill ha på Fruugo, annars hade jag defintivit köpt där oftare. För mig spelar det sällan någon roll om det tar upp till 2 veckor. Priset och att jag får det som jag har beställt anser jag är viktigare. För någon vecka sedan lärde jag mig dock något nytt Handlar man inte på Blocket eller Tradera kanske man inte heller skall handla på Bokbörsen. Mina egna erfarenheter av att handla genom bokbörsen är bara goda och jag har säkert köpt 25-30 böcker som kan vara omöjliga att få tag på genom nyköp

Trendrum Omdömen, statistik och information - Prisjak

1. www.kidsbutik.se Hattade en del fint men vet ej om jag vågar beställa...köper sällan på postorder..
  2. Om däcket av någon anledning behöver bytas ut eller lagas så måste man byta ut hela hjulet. Andra balanscyklar tillverkas med vanliga luft-däck som har en slang som fylls med luft. De är bekväma och mjuka att cykla med och kan användas på vilket underlag man vill, även i lite tuffare terräng
  3. Om du handlar på nätet från ett annat land är det en del saker som är bra att hålla koll på. Därför har vi svarat på några av de vanligaste frågorna. Du kan bland annat läsa om tullavgifter, moms och skatt samt vad som gäller om du ska returnera din vara
  4. Trendrum. Slå på/av mobilmenyn. Slå på/av Cykelförsäljningen ökar stadigt i Sverige och i samma takt ökar även cykelutbudet. Det kan verka som en riktig djungel där ute när man ska bestämma Klamydia är en könssjukdom som sprids på det sättet. Ibland har man inga symptom vilket gör det extra farligt. Om du som kvinna.
  5. Nu börjar det våras och det spritter i gastummen.Skulle behövt diverse delar till ltz billigt.Någon som handlat på ebay och vilken sida kan man lita på. Vill ju inte bli blåst på pengar. 8O
  6. Har hittat ett par billiga Hoka på siten www.eskor.se Hittar inga referenser eller nått om denna sida. Någon som har handlat där som vet om det är en ok sida? Verkar seriös men blir så skeptiskt när jag inte hittar någon information om den någonstans

Trendrum.se - Omdömen på Reco.s

Betalning & leverans Trendrum

1. dorr.se och kan säga hur det gick? Jag beställde därifrån, varorna hade bra kvalité och jag fick exakt vad som beställdes. De skickade varorna, två dörrar och två karmar, inom någon dag
  2. Om någon som du inte känner eller inte litar på kan logga in med ditt Apple-ID är ditt konto inte säkert. Det är möjligt att ditt Apple-ID inte är säkert på grund av följande anledningar: Någon annan har skapat ett Apple-ID åt dig, eller så använder du ett Apple-ID som redan var inloggat när du fick din enhet
  3. Hejsan! Kollar runder efter sidor på nätet med billiga brudklänningar och fick upp denna: bridesire.se.Har någon handlat där i från och vad tycker ni om den sidan i så fall eller har ni några andra förslag på sidor som man kan känna sig trygg att handla i från
  4. Någon som handlat på Bodypower.se? Home › Forums › Kosttillskott › Någon som handlat på Bodypower.se? This topic contains 4 replies, has 0 voices, and was last updated by Anonym anvandare 8 years, 5 months ago
  5. Hej! Jag har hört talas om lookfantastic och tycker att det verkar vara en superhemsida! Jag undrar ifall de angivna priserna är inklusive
  6. någon som handlat på medicinshopen...på nätet?? Tis 17 mar 2009 12:57 Läst 1326 gånger Totalt 0 svar. Neo Girl Visa endast Tis 17 mar 2009 12:57.
  7. Ofta är det svårt nog att få attention på ett ärende hos dessa tillverkare, som många gånger är ofattbart stora fabrikskomplex (exvis så tillverkas det ca 100000st ZT-180 i månaden bara hos en tillverkare), och om du då inte på ett enkelt sett kan visa att du redan är kund och har handlat, så är chansen mycket liten att du får gehör för dina åsikter och dina önskemål

Någon som handlat på ledstars.se? Jagundrar. 17 maj 2017 · 3 Inlägg #1. hej , jag undrar om någon har handlat på ledstars.se och om den sidan är pålitlig och lite vad ni tyckte Någon som handlat på 18månader.se? Här diskuteras shopping gravid, mamma och barnprylar. 9 inlägg • Sida 1 av 1. Någon som handlat på 18månader.se? av asajacobsson » 03 apr 2010, 00:09 . Hej, hej! Är gravid med första barnet och på jakt efter lite fräcka bebiskläder, gärna märken som inte är så jättevanliga i Sverige Någon som handlat på Televaruhuset.com? Diskussion i 'Allmänt' startad av Zaiimon, 9 feb 2011..

Trendrum.se - Startsida Faceboo

1. Någon som handlat på Zoofast. Hej, är det någon här som har handlat på zooaffären Zoofast? Den verkar nästan ha mystiskt låga priser. När det känns som om allting är värst, tänk det kan alltid gå värre. Så njut när det går dåligt, det är ändå bättre än det kunde ha varit
  2. Re: Någon som handlat på Ebay med Global Shipping Program? Jag köpte en gammal p90 för ett tag sen på det viset. Blev tagen på sängen för jag hade missat det i annonsen och blev väl lite störd eftersom man ibland kan slippa undan tullen om paketet är litet
  3. Någon som handlat på eleven.se ? Fre 16 maj 2008 09:49 Läst 726 gånger Totalt 3 svar. Carism­a95 Visa endast Fre 16 maj 2008 09:49.

Stöter du på något problem, rapportera gärna in fel och ställ frågor här. Forum. Utrustningsfrågor. Kringutrustning & Tillbehör. någon som handlat på www.cameraquest.com? Trådstartare pärspektiv; Start datum 12 December 2007; Produkter (logga in för att koppla). Någon som handlat på Mekafrance.se If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed Någon som handlat gravtest på nätet. på typ billiga-tester.se. Säkert och handla där?? :) Tacksam för Någon som handlat på Snaintongolf? Inlägg av hansemansen » tor 19 maj 2016, 08:16 Är sugen på deras wedgar Cleveland 588 RTX 2.0 - Köp en och få den andra för halva priset

Någon som handlat på denna sida? Jonny Widmark. 1968 • Degerfors #1 • 4 februari 2015 - 20:15. Hur länge har de varit igång? väntar med spänning på om någon handlat där. Inte en aning hur länge dom kört.. varit i kontakt med sotarnas riksförbund angående deras produkter och det verkar tyvärr som deras insatsrör icke är godkända efter svenska standarder Någon som handlat på musicstore.de? Köpte i helgen en fatso (en retur) av dom och ringde idag och dom har fortfarande inte skickat den. Dom hade bytt en knapp på den sa dom... fan nu börjar det kännas lite oseriöst? Hade det inte varit bättre att kollat den noga innan dom la ut den för försäljnin.. Någon som handlat på Wish: börjer 2016-12-25 20:35 God fortsättning på Julen till Er Alla, jag får mycket reklam från något som heter Wish.com med otroliga priser på allehanda varor, någon här som handlat där, och om ni gjort det hur det fungerade? Antal svar på detta inlägg: 4. tomasc. Hej på er där ute! Jag skulle vilja ha hjälp. Hoppas någon där ute kan hjälpa mig. Jag har hittat en sida som heter tyllochspets.com. Jag skulle vilja veta om någon av er handlat ngt därifrån? Jag funderar på en brudklänning men är osäker då det handlar om att man betalar för ngt som man inte sett eller provat

1. Är det någon som har handlat på woodworking.se det senaste året? Har sett att folk har handlat där tidigare och vart väldigt nöjda dock är de inläggen ett par år gamla. Har lagt en beställning och betalat men får nu inget svar varken på mail telefon eller sms
  2. Re: Någon som handlat på ventilation.nu? Ja jag betalade faktiskt i förskott ioma summan var så liten. Faktiskt inget att klaga på. En sak i leveransen var dock restnoterad så jag skickade iväg ett mail till ventilation.nu där jag frågade när resten skulle dyka upp
  3. men dom verkar ha bra priser, vissa däck är 600kr biligare än på: www.dackonline.se så jag tänkte bara kolla om någon handlat där och om det gick bra osv. Är lite lur på att lägga en order annars... /mvh soyd. Jag kör på däck från Ralph och jag är skitnöjd med servicen och Yokohamadäcken. Det är bara att handla :-
  4. Själv köpte jag en Giotto PP där på försommaren 2011 som visade sig vara trasig. Fick en ny skickad omedelbart som också den visade sig vara trasig. BB förklarade det senare som att de haft problem med UPS vid leveranser till den här regionen. De ville inte göra en ny affär med mig så jag fick pengarna tillbaka, men att vi skulle hålla dörrarna öppna när de löst problemet med UPS
  5. Någon som handlat på Cresus? Diskussion i 'Diskussion' startad av hublot, 30 november 2012. hublot Titan. Inlägg: 176 Från: Helsingborg. som rubriken, någon som handlat där? Någon som handlat där den senaste tiden? Meddan, 6 oktober 2016 #4. Savagear114 Silver. Inlägg: 2.612

Någon som handlat på Power ännu. Bevaka. Svara Sök i ämne. kenneth5828 #1. Medlem · Nivå 8 6 apr 2017 10:20. Medlem nov 2007; men kan ju vara olika på olika produkter. Bara se vad du vill ha på https://www.prisjakt.nu och jämför. Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig någon som har handlar där? www.netvaruhuset.com bra sida eller? seriösa? kan man lita på att man får rätt saker Diskussion om: någon som handlat på bythjul.com i AutoPower Forum Samtliga BMW-modelle Tittarna man på tradera om det är deras konto så verkar det ganska reko. Men som alla påpekar ska man nog inte lita på att man får någon garanti eller hjälp när shit hits the fan så att säga. Är dock fortfarande skeptisk mot de då deras sida inte innehåller några vettiga uppgifter alls Hej, jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att handla sina pårlor på www.pearlshop

Någon som har handlat på Tabletkungen.se? Diskussion i 'Övriga tablets' startad av Cylon, 12 feb 2011. Sida 3 av 3 < Bakåt 1 2 3. lovesummer Bannlyst. Detta är en forumtråd från Garage

Köpvillkor Trendrum

Fick ju nästan två dunkar för samma pris som en i min vanliga butik. :-D. jo tack.. minst halva priset kan passa på o fråga.. vilken olja ska man satsa på.. ex: castrol edge FST 5w-30 eller mobil 1 ESP 5w-30. Jag kör på Castrol EDGE 0W-40 FST. Fick hem dunkarna efter två dagar, så nu är det nytt blod i bilarna igen Någon som handlat hos Zoobio? 10 okt: Lovely havamalt 12 okt: Lovely havamalt Någon som handlat på hundlagret? 5 mar: kikkit 8 mar: hattenav Någon som handlat på ioffer.com? (Ej hund) 16 jan: Cristalle Någon som handlat från www.superzoo.se? 7 nov: Hårboll 8 nov: saraa Någon som handlat från zooplus

När ni handlar på någon av de närbutiker ni hittar på vår sajt så är det dessutom På Trendrum hittar ni möbler och inreding på nätet till kraftigt Köpa Skor på Nätet 2019. Besök direkt bästa skobutiker på nätet: Spartoo är en riktigt bra online butik som funnits sedan 2006. De erbjuder ett brett sortiment med över. En ny undersökning från YouGov på uppdrag av Elon, visar att 6 av 10 svenskar handlat på Black Friday och nära hälften spenderar över 1000 kronor i samband med reahögtiden. Trots rådande pandemi planerar 40 procent av svenskarna att handla på samma sätt som tidigare

Om någon som utger sig för att jobba på en bank eller polisen kontaktar dig och vill ha dina inloggningsuppgifter, så är det en bluff. Varken banken eller polisen behöver begära detta. Faktur Någon som handlat på sortiment.se? 1. Sök. Skriv svar 2011-01-09 00:13. Trädvy Permalänk. 1mike20. Medlem. Plats Norrlandsskogen Registrerad Jun 2007.

Varningsklockorna ringde när Jenny fick hem ett brev om kreditupplysning. Någon hade använt hennes personnummer för att beställa saker på faktura. - Jag tycker det är helt sjukt, har man inte bank-ID ska man inte få handla på faktura, säger Jenny. Magnus Törnblom, Klarnas presschef, förklarar att det är viktigt att kunder som inte har bank-ID också ska kunna handla hos dem Omkring 75 000 svenskar får sin identitet kapad varje år. Nu kommer polisen med en ny uppmaning: Spärra ditt personnummer - innan du blir drabbad. Men de tjänster som finns gör inte att du. Handla online från din lokala ICA-butik. Just nu är det många som ringer vår kundservice. Läs gärna våra vanliga frågor och svar här Någon som handlar på Electroworld? 1. Sök. Skriv svar 2011-10-03 23:00. Trädvy Permalänk. RiHjD. Avstängd. Plats Kalmar Registrerad Sep 2011.

Kundservice - Trendrum

Någon som har handlat på Onlinegrossisten? snuppas 27 november 2012. Hej! För några veckor sen när jag loggade in här så fick man ett erbjudande om att man kunde köpa diverse saker hos ett företag som heter Onlinegrossisten Det värsta är att vi är sämst i Europa på att handla second hand. Vi är bäst på att rensa förråden och skänka grejer, men 80 procent av det som Myrorna får in går till andra länder

Någon som handlat hos Zoobio? 10 okt: Lovely havamalt 12 okt: Lovely havamalt Någon som handlat hundlagret? 5 mar: kikkit 8 mar: hattenav Någon som handlat ioffer.com? (Ej hund) 16 jan: Cristalle Någon som handlat från www.superzoo.se? 7 nov: Hårboll 8 nov: saraa Någon som handlat från zooplus Någon handlat på jourdata.com. Sök. Skriv svar 1. 2006-03-30 02:23. Trädvy Permalänk. Djungel. Medlem. Plats Göteborg Registrerad Mar 2006: Någon handlat på jourdata.com. Hej. Hittade jourdata.com på nätet då jag letade ett nytt grafikkort. De verkar ju hyggligt billiga. Någon som har handlat där?,. Har varit inne på sidan förut och hittade nu återigen länken här på forumet, någon som har handlat härifrån? Hur funkar det? Jag hittar ju massor som jag vill ha till ett tillsynes bra pris också. Frågan är ju bara hur det blir med porto, tullavgifter ochsåvidare 2016 startade Fragbite tillsammans med Yalla en CS:GO-turnering med en prispott på 150 000 svenska kronor öppen för skandinaviska spelare. Många välkända namn har gästat sändningarna genom åren, namn som Viktor vuggo Jendeby, Fredrik slop3 Wahlstedt, Fredrik JAEGARN Andersson, André rich Åkerblom och Alexander rdl Redl har alla medverkat i sändningarna Någon som handlat på www.skidad.com ? Trådstartare asvedberg; Start datum 2009-12-22; asvedberg Ny medlem. 2009-12-22 #1.

Video: Prenumerera - Trendrum

Är det någon som har erfarenhet av att handla på Programvara.se? Jag behöver köpa en licensnyckel till Windows 10. Deras kostar just nu efter rea 389 kr. Det är ju drygt 1000 kr billigare än på Komplett tex God fortsättning på Julen till Er Alla, jag får mycket reklam från något som heter Wish.com med otroliga priser på allehanda varor, någon här som handlat där, och om ni gjort det hur det fungerade? Antal svar på detta inlägg: 4. tomasc 2016-12-25 21:0 Någon som har handlat på madeinsport.com? #1 Tja! jag har beställt ett basketlinne från madeinsport.com s nba shop. Det stod att frakten skulle ta 3 dagar men jag tyckte att det var väldigt osannolikt, men nu har det gått 12 dagar och det har inte kommit än. Jag undrar om. Någon som handlat på helmetcity.co.uk? Hej! Tänkte beställa en hjälm från www.helmetcity.co.uk Är det någon som beställt därifrån och kan berätta hur det har gått? Bra eller dåligt? Hur lång leveranstid? Senast redigerat av Sandra87 den 2009-08-10 klockan 13:04. 2009-08-10, 10:26. Gilla #2.

Har tänkt köpa en RCA Audio Cable Adapter till Xbox 360 på gamegadgets.se, då de är en av få som fortfarande säljer dem. Har dock aldrig handlat där innan så tänkte fråga om någon här vet om det är ett bra ställe? Tack på förhand Hej på Er alla. Jag undrar precis som rubriken säger. Har någon handlat via DHgate.com. Har det gått bra? Är det en seriös aktör? Ja kort sagt jag vill ta del av era erfarenheter vad gäller DHgate. Tackar på förhand. Mvh John Eriksson i Bollnäs

Trendrum rabattkod Trendrum

Någon som handlat på pickers parts?/testat Tonerider? Allt som rör musik. 10 inlägg • Sida 1 av 1. Någon som handlat på pickers parts?/testat Tonerider? av Wicca » tor 26 feb 2009, 16:45 . Hej, jag var inne på toneriders hemsida och dom länkade till en internetbutik som heter pickers parts Bilsnack - auto motor & sport > Racing community > Allmänt > Någon som handlat på KVD Bilauktioner på nätet? handdator. Visa fullständig version : Någon som handlat på KVD Bilauktioner på nätet? tyfon. 2006-09-27, 03:19. Som sagt, letar efter folk med erfarenhet av bilköp via auktion på nätet Övr.Fritid Någon som handlat på tyg.se ? Posta ny tråd Trådstartare Madick; Startdatum 10 Mar 2009; Madick. Trådstartare 10 Mar 2009 #1 Letar efter sammetstyger i olika färger och sprang på tyg.se , en utländsk internetbutik med riktigt bra priser och stort utbud

När du handlar på faktura så gör vi en kreditupplysning. Om du inte fått godkänt kan det bero på något av följande: Du har obetalda fakturor hos oss. Du uppfyller inte något/några av våra grundkrav. Du har ett pågående inkassoärende hos Coll. Du har anmält att du förlorat din ID-handling. Du har en betalningsanmärkning Skapa konto Loginproblem? FAQ här! Logga in : Forumlista -> Allmänt banåkaforum Någon som handlat på Forza? 2535 besök total Det handlar inte om att förnedra någon. Det handlar om att medlemmarna ska ha en rolig stund på golfbanan, säger Christian. Och så har det blivit. Gräsytan på Öster by Stenson är lika stor som på de tidigare 27 hålen. Lite dyrare blir det, absolut, men inte markant Upptäckte nyligen denna webshoppen : Adam Hall Någon som vet hur det funkar att handla där med frakt, moms, leveranstider m.m ? Tja Undrar om någon har handlat på www.veryele.com vill gärna veta om dom är serisösa.. Tack på för hand! /Da

• En obekväm sanning svensk text.
  • Hay stol rea.
  • Vad är svefaktura.
  • Byggherreförsäkring trygg hansa.
  • Samsung gear sport.
  • Irische eheringe.
  • Schwimmkurs rheine.
  • Växt som växer i väta.
  • Friktion vatten.
  • Picasso målningar.
  • Hälso och sjukvård utbildning.
  • Examenspresent sjuksköterska.